FORSIDEN ADD MEG INSTAGRAM WEHEARTIT

Yoga at home






Fokusert, hahaha..



- Bli myk, smidig og sterk -

Endelig har jeg kommet litt i gang med yogaen igjen. Siden jeg har gtt p yoga noen r tidligere er det fantastisk deilig for meg kunne gjre yoga i stuen med en instruktr p TV-skjermen. Denne DVDen fungerer veldig bra for nybegynnere ogs, for de forklarer alle posisjonen veldig godt. Det er vanskelig finne treningssentre som tilbyr yoga, og yogasentre finner jeg ofte litt dyrt... Derfor er dette perfekt for meg, og noe jeg skal prve gjennomfre minst 3 ganger i uken♥Yoga har en rekke helsefordeler, og er bra for ha en god holdning, bli smidig, myk og sterk! Jeg elsker yoga, og jeg kjenner hvor godt det er for kroppen etter hver kt - faktisk helt uten tulle! Oppfordrer dere alle til prve det ut en gang :-)

Jeg har hatt en ekstremt hektisk uke med radioprosjekt, flytting og jobbing. I dag har jeg hatt fri og det har jeg hatt ekstremt godt av! Hper jeg har ftt ladet opp til fortsatt en hektisk uke, s blir det litt roligere noen uker etter det. Det skal bli godt! Derfor har det vrt, og vil nok ogs bli den kommende uken, litt drlig p bloggfronten. Men jeg oppdaterer nr jeg har tid, og hper dere har det fint og litt mindre hektisk enn meg♥



... Ingen kommentarer

My workout buddy



Polar M400

Selv om Marcus er min egentlige treningskamerat er jeg blitt ekstremt glad i den nye i gjengen! Alts, pulsklokken min. Denne bruker jeg ikke bare p trening, men faktisk hele dagen. Den mler hvor langt jeg hr gtt i lpet av dagen, hvor mange skritt, hvor mange kalorier jeg har brent og hvor mye av dagens akitvitet jeg har gjennomfrt. Perfekt for gi deg et lite dytt bak hvis du har ligget litt for mye p latsiden! Ikke at jeg hrer p denne hver time nr den plinger og det str "N er det tid for bevegelse", men den er en pminnelse om at det er viktig vre litt aktiv i lpet av en dag. Du kan stille inn hvor aktiv du selv vil vre, du kan lage deg ml og den mler til og med svnkvaliteten din! Snne dingser som dette syns jeg faktisk er ekstremt morsomt!

Om du vil bruke den til treningskten kan du lagre dine favoritter, som for eksempel "lping p tredemlle", "styrketrening", "yoga", "pilates" eller "jogging utendrs". For mle pulsen m du ogs ha et pulsbelte. Selv foretrekker jeg pulsbelte, for jeg syns det gir mer nyaktiv puls i forhold til om den blir mlt p hndleddet. Jeg elsker denne duppedingsen, og det blir ikke akkurat verre at den er s fin se p♥



... n kommentar
Les mer i arkivet September 2016 August 2016 Mai 2016
hits