FORSIDEN ADD MEG INSTAGRAM WEHEARTIT

Yoga at home






Fokusert, hahaha..



- Bli myk, smidig og sterk -

Endelig har jeg kommet litt i gang med yogaen igjen. Siden jeg har gått på yoga noen år tidligere er det fantastisk deilig for meg å kunne gjøre yoga i stuen med en instruktør på TV-skjermen. Denne DVD´en fungerer veldig bra for nybegynnere også, for de forklarer alle posisjonen veldig godt. Det er vanskelig å finne treningssentre som tilbyr yoga, og yogasentre finner jeg ofte litt dyrt... Derfor er dette perfekt for meg, og noe jeg skal prøve å gjennomføre minst 3 ganger i uken♥ Yoga har en rekke helsefordeler, og er bra for å ha en god holdning, bli smidig, myk og sterk! Jeg elsker yoga, og jeg kjenner hvor godt det er for kroppen etter hver økt - faktisk helt uten å tulle! Oppfordrer dere alle til å prøve det ut en gang :-) 

Jeg har hatt en ekstremt hektisk uke med radioprosjekt, flytting og jobbing. I dag har jeg hatt fri og det har jeg hatt ekstremt godt av! Håper jeg har fått ladet opp til fortsatt en hektisk uke, så blir det litt roligere noen uker etter det. Det skal bli godt! Derfor har det vært, og vil nok også bli den kommende uken, litt dårlig på bloggfronten. Men jeg oppdaterer når jeg har tid, og håper dere har det fint og litt mindre hektisk enn meg♥



... Ingen kommentarer

My workout buddy



Polar M400

Selv om Marcus er min egentlige treningskamerat er jeg blitt ekstremt glad i den nye i gjengen! Altså, pulsklokken min. Denne bruker jeg ikke bare på trening, men faktisk hele dagen. Den måler hvor langt jeg hår gått i løpet av dagen, hvor mange skritt, hvor mange kalorier jeg har brent og hvor mye av dagens akitvitet jeg har gjennomført. Perfekt for å gi deg et lite dytt bak hvis du har ligget litt for mye på latsiden! Ikke at jeg hører på denne hver time når den plinger og det står "Nå er det tid for bevegelse", men den er en påminnelse om at det er viktig å være litt aktiv i løpet av en dag. Du kan stille inn hvor aktiv du selv vil være, du kan lage deg mål og den måler til og med søvnkvaliteten din! Sånne dingser som dette syns jeg faktisk er ekstremt morsomt! 

Om du vil bruke den til treningsøkten kan du lagre dine favoritter, som for eksempel "løping på tredemølle", "styrketrening", "yoga", "pilates" eller "jogging utendørs". For å måle pulsen må du også ha et pulsbelte. Selv foretrekker jeg pulsbelte, for jeg syns det gir mer nøyaktiv puls i forhold til om den blir målt på håndleddet. Jeg elsker denne duppedingsen, og det blir ikke akkurat verre at den er så fin å se på♥



... Én kommentar
Les mer i arkivet » September 2016 » August 2016 » Mai 2016
hits